Opleiding: Trendwatcher in a day

Onze aanpak

Tijdens Trendwatcher in a day leer je hoe je zelf innovaties en trendsignalen spot om zo de nieuwste (consumenten) behoeftes te kunnen ontdekken. Hiervoor moet je wel eerst weten waar je moet kijken, hoe je patronen herkent, en welke trendbronnen je moet volgen.

Focus - Inspiratie
We starten deze trainingsdag daarom met een flinke dosis trendtheorie, leren je werken volgens de DESTEP analyse, gebruik te maken van horizon scans, en verschillende trendniveaus van elkaar te onderscheiden (macrotrends, mensen-trends en markttrends). Maar dat is niet alles. We gaan ook de diepte in over de betekenis van onze ontdekkingen: wat zeggen zij over de huidige tijdgeest? Welke veranderingen geven zij bloot? En waar zullen mensen straks naar verlangen?

Voor wie?

De Trendwatcher in a day training wordt vaak ingezet als inspiratie- en innovatiedag voor teams in bedrijven die op zoek zijn naar inspiratie voor (product)innovaties of nieuwe (marketing of employer branding) campagnes. Maar ook directies, managers of professionals die benieuwd zijn naar de waarde van trendwatching voor de toekomst van hun bedrijf, kunnen deze belangrijke basiskennis van het trendwatchen de rest van hun leven dankbaar en met veel plezier inzetten in hun werk, of privé.

Praktisch

  • Aantal trainingsdagen: 1
  • Duur trainingsdag: 7 uur inclusief  1 uur lunchpauze
  • Tijd: 10.00-17.00 
  • Locatie training: in company óf op locatie in het inspirerende kantoor van 
  •   Buro Zorro op Geert Scholtenslaan 10 in Wognum (20 minuten boven Amsterdam)
Meer...
€1.300
ex. BTW
Beoordeling
10.0 (4)
Aangeboden door
Buro Zorro
Onderwerp
Trendwatching
Niveau
Duur
1 dag
Looptijd
7 dagen
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Min: 1
Max: 12
Tijdstip
Overdag