De tijd van lijstjes is aangebroken. Van de ‘The World's Biggest Companies' tot en met Most Fuel-Efficient American Cars. Aan de hand van Google Statistics, hebben wij voor u; de best gelezen artikelen van gekopklanten in 2008 geselecteerd. Denk aan de disclaimer; ‘please consider the environment before printing this article'.
De TOP 15 artikelen (met de meeste unieke pagina bezoeken) van Gek Op Klanten:
- stomme of geweldige rentepunten van de Postbank
 - Postbank rentepunten aanbieding een groot drama
 - huizenmarkt recessie slaat toe in Nederland
 - zelfs de consumentenbond geeft het op slechte service van KPN
 - Aldi weet het eerlijk duurt het langst
 - all inclusive reizen nooit boeken
 - creatief adverteren Durex houdt het simpel maar effectief
 - ben gek op klachten behalve als je zoals Ryanair goedkoop wilt zijn
 - de 100 sales bloopers en tips
 - wat kies jij KLM tutjes of elegante stewardessen van Singapore Airlines
 - Bavaria bier laat heel mooi zien hoe het niet moet; bier zonder ballen
 - Kruidvat biedt excuses aan
 - Belastingdienst een lachertje
 - vrouwenlichamen naakt en in bikini domineerden internet
 - dom poppetje symbool voor dom bedrijf
 
De TOP 15 artikelen (langste leestijd per artikel) van Gek Op Klanten:
- kleur bekennen of kameleon gedrag van merken
 - slecht weer lauwe taco en toch blij met Taco Mundo
 - Eén maal, twee maal, verkocht!
 - Aldi weet het eerlijk duurt het langst
 - lekker klanterfanten
 - het Kruitvat bedondert de boel
 - marktwerking werkt niet op elke markt
 - We appreciate your business!
 - waarom geven bedrijven geld uit aan marketing als je ze toch geen nieuwe klanten willen
 - mond tot mond reclame is terug van weggeweest
 - Kamer van Koophandel afschaffen
 - gemiste kansen en belonen van klanten
 - slechte service van Tele2
 - stomme of geweldige rentepunten van de Postbank
 - veel bedrijven lijden aan het V&D syndroom ze zijn niet goed en niet goedkoop
 - is Noordwijk aan zee de beste badplaats van Nederland
 - uit eten en bepaal zelf wat je wilt betalen
 - verzekeraar geeft provisie terug aan de klant
 
Schrijversambities? Via Uw Column, kunt u een artikel publiceren. Gek Op Klanten heeft als centrale thema's marketing en klanten. Kent u voorbeelden van goede of verbeterbare klantencommunicatie en relaties of marketing bloopers, technieken of strategie e.d.; deel het met onze lezers. Tevens is er de mogelijkheid om onderaan elk artikel een reactie ‘te posten' (schrijven).
Door Christian ter Maat; Directeur Carevolution; organisatie & managementadvies. Ook gevraagd als: management, marketing, motivatie & inspiratie spreker en aangesloten bij Speakers Academy. Voorbeeld titels van zijn presentaties: ‘Bureaucratie; bevrijd uw organisatie van hinderlijke regels.' en ‘Van klantgerichtheid naar service kwaliteit naar klanttevredenheid.' en ‘Kredietcrisis Krijgskunsten'.
© Copyright 2008 Carevolution
            
        
Deel uw ervaringen op ManagementSite
Wij zijn altijd op zoek naar ervaringen uit de praktijk, wat werkt wel, wat niet.
SCHRIJF MEE >>
Als u 3 of meer artikelen per jaar schrijft, ontvangt u een gratis pro-abonnement twv €200,--