Opleiding: MBO Training - Commercial Service (Studie met Coaching)
Ben je werkzaam als medewerker commerciële binnendienst en wil je je vaardigheden verbreden? Met deze training voor de commerciële binnendienst leer jij hoe je proactief en klantgericht handelt. Tijdens de training leer je hoe je klantgerichte vragen stelt, je leert SMART-doelen te stellen en je krijgt handvatten aangereikt over hoe je om gaat met lastige klanten. Daarnaast leer je hoe je op een commerciële en klantgerichte manier een telefoongesprek voert. Na het volgen van deze training ben jij in staat om op een effectieve wijze de werkzaamheden als commercieel binnendienstmedewerker uit te voeren.
Barst jij van de ambitie en wil jij via een training jouw skills maximaal benutten en verbeteren? Flex Academy - Studie met Coaching is dé klassikale trainer voor mensen met tomeloze ambitie. Verbeter je huidige functioneren of geef een nieuwe impuls aan je loopbaan! Tijdens de training staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie. Deze training wordt op 78 locaties in Nederland verzorgd.
Voor wie?
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die de kennis en vaardigheden van een commercieel binnendienstmedewerker wil verbreden.
Vooropleiding
Flex Academy stelt geen specifieke eisen aan jouw vooropleiding voor het volgen van deze training. Indien je twijfelt over het instapniveau, dan kun je contact opnemen met onze afdeling advies & voorlichting.
Voorbereiding
Deze training vereist geen studievoorbereiding.
Leerdoelen
- heb je inzicht in resultaatgericht werken
- ben je in staat om te werken met SMART-doelstellingen
- weet je hoe je klantgericht vragen kunt stellen
- ben je in staat om commercieel te telefoneren
- kun je omgaan met lastige klanten
- ben je in staat om klantgericht te werken
Programma
Tijdens deze training worden de verschillende onderwerpen behandeld. Alle onderwerpen binnen deze training zorgen gezamenlijk voor de gewenste kennis en vaardigheden.
Inhoud van Module 1
- Resultaatgericht werken
- SMART-doelen stellen
- Omgaan met verschillende uitgangspunten
- Timemanagement
- Klantgericht werken
- Omgaan met klantverwachtingen
Certificaat
De training MBO Training - Commercial Service geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- MBO Training - Commercial Service
Als je effectief hebt deelgenomen aan deze MBO Training, ontvang je het officiële certificaat van Flex Academy en wordt je opgenomen in ons register.