Opleiding: HBO Workshop - Dealing with complaints, emotions and aggression (Privé Studie)

Tijdens je werk kun je soms te maken hebben met agressie, hevige onvrede en verbale en non-verbale agressie. Vind je het lastig om hier mee om te gaan en hier op juiste wijze op te kunnen reageren? Tijdens de workshop omgaan met klachten, emoties en agressie behandelen we het omgaan met agressie, het behandelen van klachten en het omgaan met ontevreden klanten. Zo leer je je grenzen goed aan te geven, hoe je op juiste wijze in kunt gaan op bepaalde emoties en leer je hier op professionele wijze mee om te gaan. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast wordt in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van het omgaan met klachten, emoties en agressie.

Barst jij van de ambitie en wil jij via een workshop jouw skills maximaal benutten en verbeteren? Flex Academy - Privé Studie is dé privé-opleider voor mensen met tomeloze ambitie. Verbeter je huidige functioneren of geef een nieuwe impuls aan je loopbaan! Tijdens de workshop van 1 dagdeel van drie uren krijg je privéles van de docent, daarbij staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie. De datum voor de workshop wordt samen met jou gepland. De docent komt naar jouw organisatie toe om de workshop te verzorgen. Samen met jouw privé-docent behaal jij een optimaal leerrendement!

Voor wie?

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die beter met klachten, emoties en agressie op het werk om willen gaan.    

Vooropleiding

Flex Academy stelt geen specifieke eisen aan jouw vooropleiding voor het volgen van deze workshop. Indien je twijfelt over het instapniveau, dan kun je contact opnemen met onze afdeling advies & voorlichting.

Voorbereiding

Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.

Leerdoelen

.

Programma

Tijdens deze workshop worden de verschillende onderwerpen behandeld. Alle onderwerpen binnen deze workshop zorgen gezamenlijk voor de gewenste kennis en vaardigheden.

Inhoud van Module 1

  • Omgaan met ontevreden klanten
  • Klachtbehandeling
  • Feiten en emoties scheiden
  • Effectief omgaan met agressie

Certificaat

De workshop HBO Workshop - Dealing with complaints, emotions and aggression geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • HBO Workshop - Dealing with complaints, emotions and aggression

Als je effectief hebt deelgenomen aan deze workshop, ontvang je het officiële certificaat van Flex Academy en wordt je opgenomen in ons register.
Meer...
€806
ex. BTW
Aangeboden door
Flex Academy
Onderwerp
Niveau
Looptijd
1 dag
Taal
nl
Type product
opleiding
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 99
Tijdstip
Zaterdag, Overdag, Avond
Keurmerken aanbieder
Over CPION
CRKBO zonder BTW vrijstelling
Erkend keurmerk
UWV scholingsvoucher
Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB)