Opleiding: HBO Workshop - Dealing with complaints, emotions and aggression (Privé Studie)
Tijdens je werk kun je soms te maken hebben met agressie, hevige onvrede en verbale en non-verbale agressie. Vind je het lastig om hier mee om te gaan en hier op juiste wijze op te kunnen reageren? Tijdens de workshop omgaan met klachten, emoties en agressie behandelen we het omgaan met agressie, het behandelen van klachten en het omgaan met ontevreden klanten. Zo leer je je grenzen goed aan te geven, hoe je op juiste wijze in kunt gaan op bepaalde emoties en leer je hier op professionele wijze mee om te gaan. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast wordt in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van het omgaan met klachten, emoties en agressie.
Barst jij van de ambitie en wil jij via een workshop jouw skills maximaal benutten en verbeteren? Flex Academy - Privé Studie is dé privé-opleider voor mensen met tomeloze ambitie. Verbeter je huidige functioneren of geef een nieuwe impuls aan je loopbaan! Tijdens de workshop van 1 dagdeel van drie uren krijg je privéles van de docent, daarbij staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie. De datum voor de workshop wordt samen met jou gepland. De docent komt naar jouw organisatie toe om de workshop te verzorgen. Samen met jouw privé-docent behaal jij een optimaal leerrendement!
Voor wie?
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die beter met klachten, emoties en agressie op het werk om willen gaan.
Vooropleiding
Flex Academy stelt geen specifieke eisen aan jouw vooropleiding voor het volgen van deze workshop. Indien je twijfelt over het instapniveau, dan kun je contact opnemen met onze afdeling advies & voorlichting.
Voorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Leerdoelen
.Programma
Tijdens deze workshop worden de verschillende onderwerpen behandeld. Alle onderwerpen binnen deze workshop zorgen gezamenlijk voor de gewenste kennis en vaardigheden.
Inhoud van Module 1
- Omgaan met ontevreden klanten
- Klachtbehandeling
- Feiten en emoties scheiden
- Effectief omgaan met agressie
Certificaat
De workshop HBO Workshop - Dealing with complaints, emotions and aggression geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- HBO Workshop - Dealing with complaints, emotions and aggression
Als je effectief hebt deelgenomen aan deze workshop, ontvang je het officiële certificaat van Flex Academy en wordt je opgenomen in ons register.