Opleiding: HBO Training - Customer Calls (Klassikale Studie)
De manier waarop klanten te woord worden gestaan aan de telefoon is een belangrijk visitekaartje van de organisatie. Maar hoe voer je een klantgericht telefoongesprek? Hoe ga je om met weerstand en hoe breng je structuur aan in een telefoongesprek? Tijdens de training Klantgericht Telefoneren leer je op een praktische wijze hoe je structuur aanbrengt in een telefoongesprek, je leert hoe je werkt met een belscript en je leert om te gaan met verweer. Je gaat actief aan de slag met praktijkgerichte opdrachten en cases zodat je de theorie ook direct kunt toepassen in je eigen praktijk. Door het volgen van deze interessante training ben jij in staat om op een klantgerichte manier telefoongesprekken te
Barst jij van de ambitie en wil jij via een training jouw skills maximaal benutten en verbeteren? Flex Academy - Klassikale Studie is dé klassikale trainer voor mensen met tomeloze ambitie. Verbeter je huidige functioneren of geef een nieuwe impuls aan je loopbaan! Tijdens de training staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie. Deze training wordt op 78 locaties in Nederland verzorgd.
Voor wie?
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die op een klantgerichte wijze telefoongesprekken wil kunnen voeren.
Vooropleiding
Flex Academy stelt geen specifieke eisen aan jouw vooropleiding voor het volgen van deze training. Indien je twijfelt over het instapniveau, dan kun je contact opnemen met onze afdeling advies & voorlichting.
Voorbereiding
Deze training vereist geen studievoorbereiding.
Leerdoelen
- heb je inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
- ben je in staat om een belscript op te stellen
- weet je hoe je klantgerichte argumentatie kunt toepassen
- ben je in staat om te gaan met tegenwerpingen
- heb je inzicht in afsluittechnieken
- ben je in staat om te onderhandelen via de telefoon
Programma
Tijdens deze training worden de verschillende onderwerpen behandeld. Alle onderwerpen binnen deze training zorgen gezamenlijk voor de gewenste kennis en vaardigheden.
Inhoud van Module 1
- Voorbereiding van het telefoongesprek
- Uitvoeren van het telefoongesprek
- Doeltreffend presenteren
- Telefoonetiquette
- Telefonisch onderhandelen
- Samenvatten en afsluiten telefoongesprek
Certificaat
De training HBO Training - Customer Calls geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- HBO Training - Customer Calls
Als je effectief hebt deelgenomen aan deze HBO Training, ontvang je het officiële certificaat van Flex Academy en wordt je opgenomen in ons register.