Opleiding: UX/UI Design Bootcamp with Generative AI (met Purdue University)

Doe mee aan dit meeslepende UX/UI Design-programma met generatieve AI en leer hoe je impactvolle digitale producten en diensten kunt creëren. 

Met een sterke nadruk op praktisch leren, rust dit programma je uit met essentiële vaardigheden op het gebied van user experience UX/UI design.

Het curriculum omvat een breed scala aan onderwerpen, waaronder design thinking, UX-onderzoek, wireframing, prototyping, usability testing, mens-computerinteractie (HCI), augmented en virtual reality, en geavanceerde AI-aangedreven ontwerptools.

Het programma biedt een dynamisch 80:20-leermodel – 80% praktijkgerichte training en 20% theoretische instructie – dat wordt gegeven via live, interactieve online sessies onder leiding van ervaren professionals uit de sector. Je verwerft toekomstgerichte ontwerpvaardigheden om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en je carrière vooruit te helpen.

Je krijgt een grondige training in populaire ontwerptools zoals Figma, Miro, Uizard, Maze en meer. De cursusstructuur legt de nadruk op praktijkervaring en biedt meer dan 25 UX/UI-tools, meer dan 10 projectgebaseerde opdrachten en meer dan 75 casestudy's en praktische activiteiten. De cursus wordt afgesloten met een afstudeerproject, waarmee je een professioneel portfolio kunt opbouwen op platforms zoals Behance en Dribbble.

Doelgroep

1. Aspirant-ontwerpers

Personen die nieuw zijn in het vakgebied en een solide basis willen leggen in de principes en praktijken van UX/UI-ontwerp.

2. Huidige ontwerpprofessionals

UX/UI-ontwerpers, grafisch ontwerpers en productontwerpers die hun vaardigheden willen verbeteren met de nieuwste tools en methodologieën, waaronder generatieve AI, AR/VR en concepten voor mens-computerinteractie.

3. Ontwikkelaars en front-end engineers

Technische professionals die gebruikersgerichte ontwerpprincipes willen integreren in hun ontwikkelingsprocessen.

4. Carrièrewisselaars

Professionals uit andere vakgebieden die willen overstappen naar de UX/UI-ontwerpbranche door relevante vaardigheden en kennis te verwerven.

5. Productmanagers en bedrijfsanalisten

Degenen die hun kennis van design thinking en gebruikerservaring willen verdiepen om beter geïnformeerde beslissingen te kunnen nemen over productontwikkeling en -strategie.

Dit programma is ontworpen voor leerlingen in verschillende stadia van hun carrière en biedt een uitgebreide opleiding om hen de nodige vaardigheden bij te brengen om uit te blinken in het steeds veranderende vakgebied van UX/UI-ontwerp.

Vereisten:

Het aanmeldingsproces bestaat uit drie eenvoudige stappen:

  • Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en een middelbareschooldiploma hebben. Ervaring is niet vereist.
  • Je kunt een aspirant-ontwerper zijn met elke achtergrond.
  • Je kunt een bestaande ontwerper zijn die zijn vaardigheden wil verbeteren.

Leerdoel

Leerdoel

  • Maak gebruik van het wereldwijde alumninetwerk van Purdue om uw carrièremogelijkheden te vergroten en uw professionele netwerk uit te breiden.
  • Doe praktische ervaring op met meer dan 25 toonaangevende UX/UI-tools, waaronder Figma, Miro, Maze, Whimsical, Uizard en meer.
  • Maak gebruik van generatieve AI om dagelijkse ontwerpworkflows te stroomlijnen en versnellen.
  • Beheers het volledige UX-ontwerpproces, van ideevorming tot oplevering van het eindproject, door de beste praktijken en frameworks uit de branche toe te passen.
  • Leer kernconcepten van UI-ontwerp, zoals kleurentheorie, typografie, lay-out en grafisch ontwerp, om visueel aantrekkelijke en functionele gebruikersinterfaces te creëren.
  • Bouw expertise op in UX-onderzoek en UI-ontwerp met een sterke focus op gebruikersgerichte ontwerpprincipes en praktische implementatie.
  • Creëer boeiende digitale ervaringen door wireframes en interactieve prototypes te ontwerpen die de gebruikerservaring verbeteren.
  • Ontwikkel een professioneel portfolio op platforms zoals Behance en Dribbble om je werk aan potentiële werkgevers te presenteren.
  • Presenteer je afstudeerproject samen met verschillende modulegebaseerde projecten en oefeningen als onderdeel van je online portfolio.
  • Begrijp de principes van mens-computerinteractie (HCI) en integreer deze in je ontwerpbenadering.
  • Ontwerp meeslepende AR-, VR- en XR-prototypes met tools zoals Figma, Spline, ShapesXR en DraftXR.

Leertraject

Leertraject

  1. Inleiding tot het UX/UI-ontwerpprogramma met generatieve AI
  2. UX/UI-ontwerp en de basisprincipes van design thinking
  3. UX-onderzoek: gebruikersonderzoek toepassen op ontwerp
  4. Visueel ontwerp, wireframing, prototyping, micro-interacties en interactief ontwerp
  5. Gebruiksevaluatie en -testen
  6. Projectoverdracht en stakeholdermanagement
  7. Ontwerp van een portfolio en loopbaanbegeleiding
  8. Inleiding tot HCI, AR en VR in UX/UI-ontwerp
  9. UX/UI-ontwerpproject

Keuzevakken

  1. Masterclass generatieve AI
  2. Masterclass door ontwerpleiders
  3. Academische masterclass van Purdue
  4. Basisprincipes van HTML en CSS

DETAILS VAN DE CURSUSINHOUD

CURSUS 1: Introductie tot het UX/UI-ontwerpprogramma met generatieve AI

Begin je UX/UI-ontwerptraject met generatieve AI via het online programma van Purdue University. Leg de basis voor je professionele groei met deze inleidende cursus.

Belangrijkste doelstellingen:

  • Leg contact met medestudenten
  • Ontdek de volledige structuur van het programma
  • Begrijp de belangrijkste doelstellingen en resultaten van de cursus

CURSUS 2: UX/UI-ontwerp en basisprincipes van ontwerpdenken

Deze cursus biedt een inleiding tot de kernprincipes van UX/UI, ontwerpdenken, praktijkcases en praktische Figma-training. Aan het einde van de cursus beschik je over de vaardigheden om gebruiksvriendelijke ontwerpen te maken en een praktijkgericht project te voltooien dat gericht is op het herontwerpen van het startscherm van een kledingmerk.

Belangrijkste leerdoelen:

Inleiding tot UX/UI-ontwerp

  • UX & UI: concepten, verschillen en disciplines
  • Gebruikersproblemen oplossen voor productsucces
  • Opkomende trends: conversationele UI & Voice UX
  • Activiteiten: UI- en UX-componenten identificeren

Principes van UX/UI-ontwerp

  • Wat is ontwerp?
  • Goed versus slecht ontwerp (digitaal en niet-digitaal)
  • Kernprincipes van UX/UI
  • Het LEMErS-raamwerk

Praktijkvoorbeelden en casestudy's van UX/UI

  • UX/UI op vastgoedplatforms
  • Casestudy: Domino's versus Pizza Hut

Inzicht in gebruikerservaring (UX)

  • UI versus UX: belangrijkste verschillen
  • Factoren die van invloed zijn op UX
  • Casestudy: Airbnb UX-walkthrough
  • Overzicht van het UX-ontwerpproces

Design thinking en innovatie

  • Design thinking-proces en iteratie
  • Casestudy: kindvriendelijke MRI-scanner
  • Design thinking-frameworks (Stanford Design School, IDEO, Double Diamond, IBM)

Figma UX/UI-ontwerpsessie

  • Overzicht van UX/UI-tools (prototyping, testen, samenwerking)
  • Inleiding tot Figma en FigJam
  • Een Figma-project opzetten
  • Componenten, samenwerking en versiebeheer
  • Geavanceerde functies verkennen (AI, multi-edit, dev-modus)

Een sterk UX/UI-portfolio opbouwen

  • Het belang van een portfolio
  • Essentiële elementen en checklist

Project aan het einde van de module:

Een geïmproviseerd startscherm ontwerpen voor een eenvoudig kledingmerk.

CURSUS 3: UX-onderzoek: gebruikersonderzoek toepassen op ontwerp

Deze cursus behandelt technieken voor gebruikersonderzoek, UX-principes en het opstellen van profielen van doelgroepen. Aan het einde van de cursus kun je doelgroepen definiëren, standaardontwerppraktijken implementeren en empathie en persona-mapping gebruiken om de algehele gebruikerservaring te verbeteren.

Belangrijkste leerdoelen:

Inleiding tot gebruikersonderzoek

  • Overzicht van gebruikersonderzoek
  • AI-tools voor gebruikersonderzoek

Gegevensverzameling in UX-onderzoek

  • Kwalitatieve onderzoeksmethoden
  • Thematische analyse en affiniteitsmapping
  • Kwantitatieve onderzoeksmethoden
  • Casestudy over Spotify en Netflix

Gebruikersinzichten creëren

  • Empathiemapping: de emoties, motivaties en gedragspatronen van gebruikers begrijpen
  • Personamapping: gedetailleerde gebruikerspersonas creëren met AI-tools
  • Scenariomapping: gebruikersinteracties en -trajecten visualiseren

Van visie tot uitvoering

  • Gebruikerstrajecten in kaart brengen
  • Taakstromen en storyboarding
  • Concurrentieanalyse

UX-onderzoeksresultaten presenteren

  • Effectieve presentatiestrategieën: het zeven P's-raamwerk
  • Casestudy over Google Maps
  • Bevindingen communiceren

Eindproject:

Voer gebruikersonderzoek uit en ontwikkel gebruikerspersonages en reisroutes voor het kledingmerk Simpl.

CURSUS 4: Visueel ontwerp, wireframing, prototyping, micro-interacties en interactief ontwerp

Deze cursus gaat dieper in op belangrijke UI-ontwerpconcepten zoals kleurentheorie, typografie, lay-outstructuren en ontwerppatronen. Je ontdekt hoe UI bijdraagt aan effectieve visuele communicatie, onderzoekt beproefde ontwerpworkflows, verkent hedendaagse UI-trends en maakt prototypes die een boeiende gebruikerservaring bieden.

Belangrijkste leerdoelen:

Principes van visueel ontwerp

  • Grondbeginselen van visueel ontwerp
  • Wat is visueel ontwerp?
  • Belangrijkste concepten: balans, contrast, beweging, proportie
  • Soorten en technieken voor elk principe
  • Snelle check
  • Gestaltprincipes in ontwerp

Inzicht in de perceptie van gebruikers

  • Belangrijkste Gestaltprincipes
  • Toepassing in ontwerp
  • Snelle check
  • Casestudy over Airbnb

Ontwerpuitdagingen en oplossingen

  • Gestaltprincipes toepassen
  • Resultaten en verbeteringen

Essentiële elementen van visueel ontwerp

  • Kleurtheorie, psychologie en toepassing in UI
  • Typografie
  • Beelden voor merkidentiteit en storytelling
  • UI-ontwerpformule
  • Belangrijke wetten: Hick, Fitts, Jakob, Miller
  • Casestudy over Dropbox

UX-schrijven en het belang ervan

  • UX-schrijven versus copywriting versus
  • technisch schrijven
  • Belangrijkste principes en belang
  • Effectieve microcopy schrijven
  • De stem en toon van een merk definiëren
  • Casestudy: Mailchimp
  • UX-schrijven voor VUI (spraakgestuurde interfaces): stappen en best practices

Informatiearchitectuur

  • Essentiële elementen
  • Organisatie- en navigatiesystemen
  • Principes van interactief ontwerp

Basisprincipes van wireframing

  • Soorten wireframes, elementen, richtlijnen
  • Wireframes met lage, gemiddelde en hoge getrouwheid

Prototypes en rastersystemen in UI

  • Basisprincipes van prototyping: van wireframes tot prototypes, soorten en getrouwheidsniveaus
  • Rastersystemen en lay-outs: 8-puntsraster, Bootstrap, adaptieve en responsieve lay-outs

Micro-interacties en animaties

  • Micro-interacties versus micro-animaties
  • Slim animeren in Figma
  • Carrousels in UI-ontwerp
  • Micro-interacties uitbreiden
  • Toggles, hamburgermenu's en accordeons ontwerpen

Project aan het einde van de module:

Ontwerp wireframes en ontwikkel prototypes voor een eenvoudig kledingmerk.

CURSUS 5: Gebruiksevaluatie en -testen

Gebruikstesten zijn cruciaal voor het opsporen van problemen en het bevestigen van ontwerpkeuzes tijdens de ontwikkeling van prototypes. In deze module leer je hoe je gebruikstestsessies plant en uitvoert, de resultaten analyseert en beslist of je prototype moet worden verfijnd of opnieuw ontworpen.

De basisprincipes van gebruiksevaluatie begrijpen

  • Overzicht van gebruikstesten
  • Methoden voor bruikbaarheidsevaluatie
  • Heuristische evaluatie van Nielsen
  • Soorten bruikbaarheidstests
  • Casestudy over Airbnb en Amazon

Bruikbaarheidstests en tools

  • Belangrijkste tools begrijpen: Maze, Hotjar, UserTesting, Lookback
  • Bruikbaarheidsstatistieken

Gegevensanalyse voor bruikbaarheid

  • Kwalitatieve, kwantitatieve en gemengde methoden voor analyse
  • Bruikbaarheidsrapporten genereren: heatmaps, grafieken, sessieherhalingen, enz.
  • Iteratieve bruikbaarheidstests
  • Inclusief ontwerp en WCAG-compliance
  • WCAG-niveaus, impact op UX, compliance-tools
  • Casestudy: verbeteringen in de toegankelijkheid van Airbnb

Inleiding tot technieken voor bruikbaarheidsonderzoek in UX/UI

  • Overzicht van bruikbaarheidsonderzoek
  • Enquêtes voor bruikbaarheidsevaluatie
  • Gebruikersinterviews en gespecialiseerde interviewmethoden
  • Interviewvoorbereiding en het houden van interviews
  • Focusgroepen voor bruikbaarheidsonderzoek

Project aan het einde van de module:

Maak en beheer enquêtes en gebruikersinterviews voor het eenvoudige kledingmerk, waarbij je gebruikmaakt van de

Maze-tool voor uitgebreide gebruikerstests.

CURSUS 6: Projectoverdracht en stakeholdermanagement

Leer hoe je effectief kunt samenwerken met stakeholders en toezicht kunt houden op projectoverdrachten om een naadloze overgang naar ontwikkelteams te garanderen. Je verbetert je ontwerpen door middel van iteratieve feedback en doet expertise op in het beheren van het uiteindelijke leveringsproces.

Belangrijkste leerdoelen:

Wat en waarom: ontwerphand-out, uitdagingen, best practices

  • Casestudy's: Healthcare.gov (ineffectief) vs. Lufthansa (effectief)
  • Rollen en workflow: ontwerp, ontwikkeling, rol van productmanager
  • Ontwerpdocumentatie: naamgeving, structurering, best practices voor gelaagdheid

Project aan het einde van de module:

Projectmiddelen overdragen: best practices voor naadloze overgangen voor kledingmerk Simpl

CURSUS 7: Ontwerpportfolio samenstellen en loopbaanbegeleiding

Het samenstellen van een ontwerpportfolio is essentieel om je expertise te demonstreren en carrièrekansen te creëren. In deze module leer je hoe je je beste ontwerpprojecten kunt presenteren op platforms zoals Behance en Dribbble. Daarnaast krijg je uitgebreide loopbaanondersteuning om je carrière in de ontwerpbranche een impuls te geven.

Belangrijkste leerdoelen:

Carrièremogelijkheden: UX/UI-functies, salarissen en functieomschrijvingen

  • Opbouwen van een portfolio: Behance & Dribbble stap voor stap
  • ATS-vriendelijk cv: basisprincipes van ATS, tips en praktische oefeningen
  • Strategie voor het zoeken naar een baan: SMART-doelen, netwerken en bijscholing
  • Voorbereiding op sollicitatiegesprekken: proces, veelgestelde vragen en beoordeling van je portfolio

Eindproject van de module:

Overdracht van projectmateriaal: best practices voor een naadloze overgang voor een eenvoudig kledingmerk

CURSUS 8: Inleiding tot HCI, AR en VR in UX/UI-ontwerp

Deze interactieve cursus gaat in op mens-computerinteractie (HCI), augmented en virtual reality en AI-aangedreven ontwerp. Je doet praktische ervaring op met tools als Figma, Spline en DraftXR om generatieve AI toe te passen en AR/VR-prototypes te maken.

Belangrijkste leerdoelen:

HCI en immersieve technologieën

  • HCI-principes en -theorieën: gebruiksvriendelijke interfaces ontwerpen
  • De evolutie van HCI en toepassingen in de praktijk
  • Inzicht in immersieve technologie: AR, VR, MR, XR en belangrijke verschillen
  • XR-apparaten: smartphones, slimme brillen, HMD's

AR- en VR-ontwikkeling en UX-ontwerp

  • Ontwikkelingsplatforms en belangrijke functies
  • 3D-gebruikersinterfaces en aanwezigheid in AR/VR: SUI's, interactiemethoden
  • UX-ontwerp voor AR en VR: omgeving, beweging, UI, interactie
  • Opkomende VR-interactietrends: diegetische UI, teleportatie, selectiestralen

Ruimtelijk en visueel ontwerp in AR/VR

  • Apple's principes voor ruimtelijk ontwerp: vertrouwdheid, immersie, mensgericht ontwerp
  • Essentiële tools en demo's: dashboards ontwerpen in Figma en Shapes XR
  • Overwegingen bij visueel en interactieontwerp

Prototyping en AI in XR

  • AR- en VR-prototyping: gebruik van Figma, Spline en DraftXR
  • XR-prototyping met echo3D: XR-trainingssimulaties van NASA
  • AI in XR: belangrijke toepassingen en sectoren die AI gebruiken voor meeslepende ervaringen

UX-evaluatie, toegankelijkheid en statistieken

  • Belangrijke UX-statistieken: bruikbaarheid, immersie, prestaties, comfort, betrokkenheid
  • AR-specifieke evaluatie: nauwkeurigheid van objectuitlijning, duidelijkheid van overlays
  • WCAG-toegankelijkheid in AR/VR: inclusiviteit garanderen voor diverse gebruikersbehoeften
  • Oculus Quill-casestudy en begeleide oefening

Project aan het einde van de module:

  • Augmented reality creëren met UniteAR
  • 3D-modellen maken met AI
  • Dashboards ontwerpen en importeren voor ruimtelijke UI met Figma en Shapes XR
  • Een AR-prototype maken met Spline
  • Een VR-prototype maken met DraftXR

CURSUS 9: UX/UI-ontwerp Capstone-project

Voer een uitgebreid eindproject uit door te kiezen uit twee tot drie opties, zoals het opstellen van een gedetailleerde casestudy, het ontwerpen van de interface voor een e-commerce-app of website, of het samenstellen van een portfolio rond een UI voor een beursapp. Dit eindproject laat je vaardigheden zien en brengt alles wat je in het programma hebt geleerd samen.

  • Gepersonaliseerde fitnesscoach-app
  • Ontwerp een mobiele app waarmee gebruikers gepersonaliseerde fitnessplannen kunnen opstellen onder begeleiding van hooggewaardeerde personal trainers of gezondheidscoaches.
  • App voor intelligente reisbegeleiding
  • Ontwikkel een mobiele applicatie die binnen enkele minuten reisvoorstellen op maat doet op basis van de individuele voorkeuren van de gebruiker.
  • Webapp voor AI-gestuurde klantenondersteuning
  • Creëer een webplatform dat AI gebruikt om de responstijden te minimaliseren en de klanttevredenheid te verhogen.
  • Webapp voor slimme aanbevelingen van content
  • Bouw een webapplicatie die op intelligente wijze content aanbeveelt die aansluit bij de interesses en het gedrag van elke gebruiker.

KEUZEVAK:

Masterclass generatieve AI

  • Neem deel aan live masterclasses over generatieve AI en leer hoe u workflows kunt stroomlijnen en de efficiëntie kunt verbeteren
  • Deze masterclasses worden gegeven door experts uit de sector en gaan diep in op AI-aangedreven creativiteit

Masterclass door ontwerpleiders

Neem deel aan deze online interactieve masterclasses voor de sector en krijg inzicht van vooraanstaande

ontwerpleiders over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van design.

Purdue Academic Masterclass

Neem deel aan deze online interactieve academische masterclasses en krijg inzicht

over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van design van Purdue University Online.

Basisprincipes van HTML en CSS

  • Met HTML5 leert u hoe u content op elke website kunt bouwen
  • Leer hoe u tekst, afbeeldingen en links toevoegt en YouTube-video's, betalingsformulieren en meer op uw website insluit
  • Met CSS3 leert u hoe u decoratie en styling aan uw website toevoegt

22+ behandelde vaardigheden

  • UX-ontwerp
  • Principes van design thinking
  • Prototyping
  • Persona-mapping
  • Empathie-mapping
  • Heuristische evaluatie
  • Gebruikstesten
  • Informatiearchitectuur
  • Low-fidelity wireframing
  • High-fidelity wireframing
  • Micro-interacties
  • Mens-computerinteractie
  • Augmented reality
  • Virtual reality
  • Extended reality
  • Kleurenleer
  • Typografie en iconografie
  • Interactieontwerp
  • Visueel ontwerp
  • Clickstream-analyse
  • Gestaltprincipes
  • Microcopy

27+ behandelde tools

  • Figma, FigJam, Figma Dev Mode, Figma Slides
  • Miro
  • Zeplin
  • Maze
  • Behance
  • Dribble
  • Spline
  • Shapes XR
  • UniteAR
  • UX Pilot
  • Typeform
  • ChatGPT
  • Dovetail
  • Whimsical
  • QoQo
  • Sketch2code
  • MockFlow
  • Fontjoy
  • Vizard
  • Visily
  • Jasper
  • Runway

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat is het UX/UI-ontwerpprogramma met generatieve AI?

Dit programma is een uitgebreide, praktijkgerichte cursus die is ontworpen om je de basisprincipes en geavanceerde concepten van UX/UI-ontwerp bij te brengen. Het maakt gebruik van generatieve AI-tools om ontwerpworkflows te verbeteren en omvat live virtuele lessen, praktijkprojecten en mentorschap door experts uit de sector.

Hoe wordt het programma aangeboden?

De cursus wordt volledig online gegeven via live virtuele lessen, met een verhouding van 80:20 tussen praktijkgerichte training en theoretisch leren. Je werkt aan praktische projecten, casestudy's en interactieve sessies onder leiding van experts uit de branche.

Hoe ziet het lesrooster voor de hele periode van 20 weken eruit?

Er zijn lessen op weekdagen en in het weekend met verschillende data. Stuur ons een e-mail voor het gedetailleerde programma.

Hoe zien de carrièremogelijkheden eruit?

De carrièremogelijkheden na het voltooien van het UX/UI Design Program met Generative AI zijn sterk en groeiende, dankzij de toenemende vraag naar gebruikersgerichte digitale producten en de integratie van AI in ontwerpworkflows.

Aangezien het om een digitale en creatieve functie gaat, bieden veel functies mogelijkheden voor werken op afstand of hybride werken, waardoor ze wereldwijd toegankelijk zijn. Landen met een sterke technologiesector, zoals de VS, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Canada en India, hebben een grote vraag naar UX/UI-professionals.

Afgestudeerden van dit programma kunnen functies vervullen zoals:

  • UX-ontwerper
  • UI-ontwerper
  • Productontwerper
  • Interactieontwerper
  • UX-onderzoeker
  • Visueel ontwerper
  • Ontwerpstrateeg
  • Informatiearchitect
  • AR/VR-ervaringsontwerper
  • AI-verbeterde interfaceontwerper

Waarom is deze opleiding zo bijzonder?

  • Praktische training in tools zoals Figma, Maze en Uizard
  • GenAI-integratie – toekomstgerichte ontwerpvaardigheden
  • Praktijkgerichte projecten en een afstudeerproject voor een portfolio waarmee je meteen aan de slag kunt
  • Toegang tot het alumninetwerk van Purdue en carrièreondersteuning

Belangrijkste kenmerken

Belangrijkste kenmerken

  • Cursus en materiaal zijn in het Engels
  • in samenwerking met Purdue University Online
  • 20 weken live klassikaal praktijkgerichte training gegeven door docenten en medewerkers van Purdue
  • 100+ uur live lessen en begeleiding van projecten door mentoren
  • 300+ uur studietijd en oefening aanbevolen
  • Krijg end-to-end projectondersteuning via live sessies met mentoren om vragen te beantwoorden
  • Leer meer dan 25 UX-ontwerptools zoals Figma, Miro, Maze en meer
  • Ontdek meer dan 10 GenAI-ontwerptools om ontwerpprocessen te stroomlijnen
  • Werk met meer dan 75 cursusbrede activiteiten, discussies, demo's en casestudy's
  • Bouw meer dan 15 portfolio-waardige projecten die je ontwerpvaardigheden laten zien
  • Maak prachtige ontwerpportfolio's op Behance & Dribbble
  • Flexibel leren met opnames van sessies en 24/7 toegang
  • Certificaat van voltooiing van het programma van Purdue University Online. Dit certificaat getuigt van je vaardigheden en praktische ervaring op het gebied van gebruikerservaring en gebruikersinterfaceontwerp.
  • Netwerkvoordelen via de alumnivereniging van Purdue

Een meeslepende leerervaring

  • Samen leren: ervaar een klaslokaalachtige omgeving met realtime interacties. Kom in contact met medestudenten en mentoren via Slack voor continue betrokkenheid.
  • Flexibele leermogelijkheden: Kun je een sessie niet bijwonen? Blijf op schema met toegang tot opnames van lessen, zodat je nooit achterloopt op je medestudenten.
  • Ondersteuning door mentoren: Krijg persoonlijk advies van experts uit de branche om twijfels weg te nemen, hulp bij projecten te krijgen en je kennis te vergroten.
  • Toegewijde leerondersteuning: Profiteer van een cohortmanager die je voortdurend ondersteunt, je vragen beantwoordt en je helpt om je leertraject succesvol te doorlopen.

Over Purdue University

Purdue University is een toonaangevende openbare onderzoeksuniversiteit die bekend staat om het bedenken van praktische oplossingen voor enkele van de meest urgente problemen van vandaag. Purdue is door U.S. News & World Report vier jaar op rij uitgeroepen tot een van de tien meest innovatieve universiteiten in de Verenigde Staten en loopt voorop op het gebied van baanbrekend onderzoek en innovatie.

Meer...
€3.500
Vrij van BTW
Aangeboden door
Adding Value Consulting (AVC)
Onderwerp
Webdesign
UX / User Experience Design
Niveau
Duur
20 weken
Taal
en
Type product
cursus
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Min: 5
Max: 15
Tijdstip
Overdag, Zaterdag
Keurmerken aanbieder
Accredited Learning Provider
Accredited Learning Technologies Provider
AgilePM - Agile Project Management (APMG)
APMG Change Management
APMG-International
AWS Partner Network (APN)
Axelos
BTW-vrijstelling
COBIT 5
E-Academy