Opleiding: Omgaan met weerstand en agressie
In je werk kan je te maken krijgen met weerstand, boosheid en soms regelrechte agressie. Dat kan gaan van gemene opmerkingen tot intimiderend gedrag. Wij leren je stevig blijven staan.
Leer omgaan met weerstand en agressie. Je leert te kijken naar jouw eigen manier van communiceren, verschillende type weerstand te herkennen en jouw grenzen aan te geven. Je start met een e-learning. Die volg je vóór de klassikale training. Tijdens de trainingsdag kunnen we echt de diepte in. Dat doen we met relevante theorie en allerlei werkvormen. Maar vooral door veel te oefenen. Dat doe je met een trainingsacteur. Spannend? Ja. Elke deelnemer vindt dat spannend. Toch is het de enige manier om gespreksvaardigheden goed aan te leren. En wees gerust. Wij zorgen voor een veilige leeromgeving waarin je je op jouw gemak voelt. We werken met kundige trainers en zeer ervaren trainingsacteurs die je helpen.
Deze training is voor iedereen die wel eens te maken heeft met mensen die storend gedrag vertonen. Klanten, collega’s of andere gesprekspartners. Het maakt daarbij niet uit of je klanten ontvangt bij de balie, op bezoek gaat of alleen gesprekken via de telefoon voert.
