Bespiegeling over het boek "'superfijne klanten"

Boeken · Columns

Bespiegeling over het boek “Superfijne klanten- Hoe kom je er aan” van Jos Burgers

Ondergetekende is dienstverlener in hart en nieren. Het zit in mijn DNA. Mijn vader was niet zo enthousiast toen ik thuis kwam met het bericht dat ik kok wou worden. Hij vond dat maar niks. Ik moest elektricien worden. Dus, naar de ambachtschool in Ljouwert. Ik was daar op mijn beurt niet blij mee. Niet direct aan de slag om stopcontacten aan de muur te schroeven, maar smeden en werken met een draaibank. Ik zei tegen een tante “Maar ik word TOCH kok”. Gelukkig vertelde ze dat aan mijn vader. Na een bezoek aan de directeur van de school in Hardegarijp begon ik een paar maanden voor mijn 15de verjaardag te werken als kok in het gelijknamige hotel. Wat ben ik blij met mijn ervaring in d...

Meer over Concurrentiekracht