Opleiding: Marketing Automation
Je stuurt al nieuwsbrieven, post op social media en misschien adverteer je ook. Maar echt geïntegreerd en datagedreven? Daar valt nog wist te behalen! In deze training leer je marketing automation strategisch inzetten: van het verkrijgen van e-mailadressen tot het opbouwen van langdurige klantrelaties. Ontdek hoe je e-mailmarketing, websitepersonalisatie, social media en advertenties naadloos combineert voor maximale impact. Met slimme segmentatie, hyperpersonalisatie en AI-automatisering werk je efficiënter en speel je beter in op klantgedrag. Dé training voor marketeers en ondernemers die marketing automation écht willen integreren in hun strategie!Programma van de training Marketing Automation
Dag 1 Ochtend - Basis & Strategie- Introductie: waaruit bestaat marketing automation en e-mailmarketing?
- Geautomatiseerde e-mailcampagnes opzetten: waar begin je?
- Segmentatie en personalisatie: hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment?
- Case studies en best practices
- Tools en technieken: wat is het verschil tussen CDP en e-mail automation?
- In de praktijk: opzetten eigen campagne
- Smarketing: hoe laat je sales en marketing naadloos samenwerken?
- Slimme segmentatie: hoe haal je meer uit je data?
- AI en klantgedrag: hoe zet je inzichten om in betere campagnes?
- Presentatie van je eigen case
- Feedback uit de groep en tips van de trainer
- Q&A, evaluatie en je persoonlijke actieplan afronden

€1.325
ex. BTW
Beoordeling
9.1
(42)
Aangeboden door

Competence Factory
Onderwerp
Marketing Automation
Marketingstrategie
Niveau
Duur
De training duurt 2 dagen
Looptijd
2 dagen
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 14
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Utrecht
wo 6 aug. 2025
Utrecht
vr 31 okt. 2025
Utrecht
di 27 jan. 2026
Utrecht
do 26 mrt. 2026
Utrecht
di 2 jun. 2026
Utrecht
wo 12 aug. 2026
Utrecht
do 15 okt. 2026
Utrecht
wo 16 dec. 2026
Keurmerken aanbieder
VOI
UWV scholingsvoucher
Adobe Authorized Training Partner
NRTO
Over CPION
Erkend keurmerk
Google Partner
Great Place to Work 2016
NOLOC