Jeroen Duijvestijn
Organisatie:
Duijvestijn Communicatie & Reputatie (DCR)
Twitter:
Volg
LinkedIn:
Bekijk profiel
Website:
www.dcr-nederland.nl

Aantal bijdragen: 2

Jeroen Duijvestijn

Na begin jaren negentig als journalist te hebben gewerkt ben ik in 1998 gaan werken voor strategisch marktonderzoekbureau Trendbox. Ik gaf daar leiding aan de afdeling Futurebox. Een afdeling die zich bezighoudt met maatschappelijke trendstudies, scenarioplanning en ander (customized) onderzoek op het gebied van forecasting.

Na vier jaar ben ik overgestapt naar Stichting Maatschappij en Onderneming (SMO). Daar adviseerde ik organisaties zoals KLM, het ministerie van VROM, Heineken, KPMG en SHV op het gebied van issue- en reputatiemanagement, Corporate Social Responsability (CSR) en Public Affairs. Daarnaast initieerde en begeleidde ik de strategische sessies met stakeholders, gaf ik lezingen en schreef ik verschillende boeken.

Van 2006 tot 2009 was ik werkzaam als reputatiemanager bij NS. In deze functie was ik verantwoordelijk voor de communicatie van NS over alle maatschappelijke issues, regisseerde ik communicatieprogramma’s ter versterking van de reputatie van NS en adviseerde ik de directie over het duurzaamheidsbeleid van NS.

In november 2008 heb ik Duijvestijn Communicatie & Reputatie (DCR) opgericht. Sindsdien werk ik of heb ik gewerkt voor onder andere de NS, Arbo Unie, UWV, Provincie Zuid-Holland, Florence, Staatsbosbeheer en Nefarma op het gebied van corporate positionering en reputatiemanagement. Daarnaast geef ik regelmatig lezingen en workshops over reputatiemanagement en ben ik contentmanager van Het Reputatieblog (www.hetreputatieblog.nl), het enige blog in Nederland over reputatiemanagement.

Toon volledige bio
x