Organisatie:
Twitter:
Volg
LinkedIn:
Bekijk profiel
Website:
tno-managementconsul

Aantal bijdragen: 2

Jean-Pierre Thomassen

Jean-Pierre Thomassen studeerde aan de Hogere Hotelschool Den Haag en Erasmus Universiteit Rotterdam (bedrijfseconomie). Na werkzaam te zijn geweest voor de Amro Bank is hij gestart als organisatie adviseur. Sinds ruim 20 jaar ondersteunt hij organisaties in het bedrijfsleven, overheid en zorg in de omslag van intern gericht en tevreden met een klanttevredenheid van een 7 naar werkelijk klantgestuurde organisaties waar 'Service Excellence' en 'Customer Delight' hoog in het vaandel staan.
In de loop van de tijd heeft hij 13 boeken over klantgerelateerde onderwerpen geschreven waaronder 'Waardering door klanten', 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' en 'De Customer Delight Strategie'. Hij geeft verder marketingles aan de BusinessSchool Nederland.

Toon volledige bio
x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of