Organisatie:
Houwink Customer Service en Projectmanagement
Twitter:
Volg
LinkedIn:
Bekijk profiel
Website:
www.brw.nl

Aantal bijdragen: 1

Hans Houwink

Hans Houwink heeft vroeger als manager, tegenwoordig als projectleider en adviseur een brede ervaring op het gebied van ontwikkelen, verbeteren en besturen van klantcontacten in diverse branches, zowel in profit als non-profit omgevingen.

Hij helpt bedrijven met management consultancy, met audits/quick-scans en met de daaruit voorkomende (projectmatige) verbetertrajecten, vaak gebaseerd op een bewezen standaard (COPC, EN 15838) gecombineerd met mijn jarenlange ervaringen in klantenservice. Ook wordt hij regelmatig gevraagd voor grotere Workforce Management opdrachten en het inrichten van KCC’s, zowel in profit als non-profit omgevingen.

Hans Houwink richt zich op het ontwikkelen, verbeteren en besturen van klantcontacten en streeft naar een optimaal evenwicht tussen kwaliteit, service, kosten en klanttevredenheid. De praktische invulling van deze thema's richt zich op het snel en in één keer goed afhandelen van klantvragen en wensen.

Toon volledige bio
x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of