Gijs van Wulfen
Organisatie:
VOORT innovatiemethode
Twitter:
Volg
LinkedIn:
Bekijk profiel
Website:
www.voort-innovatie.

Aantal bijdragen: 1

Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen (1960) is bedrijfseconoom. Hij startte als marketeer in de food-industrie (bij Honig en Red Band Venco). Hij adviseerde bij Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatiestrategieën.

Eind 2002 startte hij een eigen innovatieorganisatie die zich richt op het opleiden, verspreiden en het faciliteren van de VOORT innovatiemethode.

In 2006 schreef Gijs het praktische innovatieboek Nieuwe Producten Bedenken, waarin hij de VOORT innovatiemethode voor het eerst presenteerde. VOORT is een inspirerende praktische innovatiemethode in vijf stappen waarmee je met een intern team nieuwe producten, diensten of business modellen bedenkt en uitwerkt.
April 2012 verscheen de derde editie van zijn bestseller, met daarin de laatste ‘best practices’ en de VOORT praktijkcase van Sanoma Media met de innovaties Libelle Academy en Work4Women. In 2011 verscheen de Engelstalige versie 'Creating Innovative Products & Services'.

Gijs faciliteert de VOORT innovatiemethode bij zeer uiteenlopende organisaties zoals (zakelijke) dienstverleners, productiebedrijven, en semi - en non-profit organisaties. Nationaal en Internationaal. En hij traint zelfstandige innovatieprofessionals tot gecertificeerd VOORT innovatiefacilitator.

Gijs is een ervaren key-note spreker over innovatie op (internationale) congressen, seminars en workshops. Bijvoorbeeld op ISPIM Barcelona (2012), SERVDES Helsinki (2012) en ECCI XII Faro (2011). Hij is lid van de think tank CREA-NET 2.0, die Zuid-Europa adviseert over innovatie. In 2011 is hij gekozen in de top 10 innovatiebloggers op innovationexcellence.com.

Contact:
[email protected]
030-2456320 of 06-51483575

Toon volledige bio
x
x