Organisatie:
Faxion
Twitter:
Volg
LinkedIn:
Bekijk profiel
Website:
www.faxion.nl

Aantal bijdragen: 3

Ellen de Lange-Ros

Ellen de Lange-Ros is ‘Corporate Glazenwasser’: Ze helpt grote en kleine organisaties om helder naar buiten te kijken en scherp zicht op hun klant te houden. Met snelle surveys en haar klant-in-zicht programma vertelt ze precies wat uw klant wil. Met deze klantkennis kunt u gericht werken aan groei, meer omzet en uw organisatie versterken.

Ellen heeft een proefschrift geschreven aan de Universiteit Twente over ‘Continuous Improvement in Teams’ (1999) en gewerkt voor KPN (1999-2006). Ze heeft diverse publicaties op haar naam staan en verschillende ebooks uitgegeven. Sinds 2006 is ze directeur van Faxion en geeft ze organisaties scherp zicht op de klant.

Naast haar werk als Corporate Glazenwasser is Ellen moeder, echtgenoot, ex-voetballer, wielrenner, hardloper, lezer, blogger, gadgetfreak en game-journalist. Ze is op Twitter te vinden als @EllenFaxion. En ja, ze wast ook graag de ramen in uw organisatie. Neem contact op als u ook scherp zicht op uw klant wil om uw organisatie strategisch te laten groeien.

Toon volledige bio
Innovatie Marketing Waarom het scannen van olifanten belangrijker is dan je bestaande marktonderzoek

Zie jij de olifant?

Waarom het scannen van olifanten belangrijker is dan je bestaande marktonderzoek

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of