Organisatie:
The Count Gardening
Twitter:
Volg
LinkedIn:
Bekijk profiel
Website:
www.thecountgardenin

Aantal bijdragen: 7

Chris de Graaff

Over de auteur:

Chris is geboren en opgegroeid onder de rook van Rotterdam. In 1979 is hij begonnen bij een bekende verzekeringsmaatschappij in Rotterdam. Daar leerde hij de kneepjes van het vak en was hij nauw betrokken bij diverse CRM en Multichanneling projecten. Na diverse functies te hebben bekleed is hij via een outsourcingsdeal in 2007 bij een ICT dienstverlener terecht gekomen. Na diverse reorganisaties is hij daar in de loop van 2012 vertrokken. Chris is een echte klantenbinder en houdt organisaties een spiegel voor hoe zij met klanten (kunnen) omgaan.

“Organisaties zoeken de veranderingen (te) veel in oplossingen met alléén het systeem, terwijl je het eigenlijk meer in de mens en minder in het systeem zou moeten zoeken. Het is niet alleen een kwestie van de klant (h)erkennen, maar de kracht zit hem meer in het verwennen”.

In de afgelopen jaren hebben diverse organisaties gebruik van zijn diensten gemaakt. Zijn columns gaan veelal over de dagelijkse gang van zaken en ‘vertellen iets over de belevingen van zowel de klant als de organisatie’ en zijn op diverse blogs en websites terug te vinden. Chris is getrouwd en heeft een zoon.

Eind 2014 heeft hij het roer volledig omgegooid en is nu werkzaam in de groen branche.

Toon volledige bio
Zingeving Maak je druk om wat telt!

WW-uitkering

Volksverlakkerij of gewoon aanpakken die werklozen?

Klantgerichtheid ICT & Internet Klantgerichtheid ICT & Internet  Pakketje kopen, testen, opleiden en hoppa implementeren die handel

CRM

Pakketje kopen, testen, opleiden en hoppa implementeren die handel

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of