Ankie Straathof
Organisatie:
Visioncc
Twitter:
Volg
LinkedIn:
Bekijk profiel
Website:
www.visioncc.nl

Aantal bijdragen: 5

Ankie Straathof

Ik ben een gepassioneerde seniormanager gespecialiseerd in klantcontactstrategieen en contactcenters, met ruim 19 jaar ervaring op dit gebied. Mijn backbone is KPN en SNT. Binnen deze organisaties ben ik in diverse functies operationeel verantwoordelijk geweest voor meerdere vestigingen (600fte). In mijn laatste jaren bij SNT was ik als directielid binnen SNT verantwoordelijk voor de strategie van de organisatie. Eind 2008 heb ik het roer omgegooid en er voor gekozen om als zelfstandig adviseur verder te gaan, onder de naam VisionCC, verwijzend naar mijn visie over customer care en contactcenters.
Met de explosieve ontwikkelingen in de markt, de innovatieve technologieen, de toenemende macht van de consument en het effect op de ondernemingen, verandert ook de rol van het klantcontact. De waarde voor de klant staat centraal. De rol van het contactcenter en het klantcontact wordt volwassener, de opkomst van de customer services officer essentieler en de ketenbrede aanpak staat voorop.
Vanuit mijn kant draag ik hier graag een steentje aan bij, als kolumnist, interim operationsmanager, consultant, adviseur en crisismanager.

Toon volledige bio
x
x